Reklamacje

REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI
Sklep internetowy EMIGMAT akceptuje zwroty zakupionych towarów.
Towar należy wysłać na adres:
EMIGMAT Katarzyna Starczewska, ul.Henryka Sienkiewicza 5, 09-120 Nowe Miasto
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres wraz z wydrukowanym paragonem dostarczonym drogą elektroniczną.
Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić i wysłać formularz zwrotu i dołączyć go do wysyłanego towaru.
Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę.
Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.
Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych do firmy za pobraniem lub bez uprzedniego powiadomienia Sprzedającego o tym fakcie (mailem).
Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.
Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres emigmat@o2.pl lub drogą listowną na podany wyżej adres

Formularz Reklamacji Towarów
  •